Måste skriva av mig lite..

Jag måste bara skriva av mig lite..
Jag är så jävla trött på allt som hänt de senaste veckorna.
En vän har förvandlats till något jag inte riktigt vet vad jag ska kalla det.
jag saknar när vi kunde prata som vänner.
Allt känns annorlunda nu, jag vet inte varför.
Vi kommer nog aldrig kunna skratta och prata som vi gjorde innan..
Jag vet inte vad jag känner eller vill heller och jag är så jävla trött på mig själv.
Även fast jag vet att allt kommer lösa sig, eller jag måste tro det..
Livet var inte alltid en dans på rosor,
även om jag ska vara jävligt tacksam att jag är frisk och har underbara personer i mitt liv.
Vi måste glömma det dåliga och blicka framåt, men ibland går det inte.
Det går inte och förklara hur glad jag är för detta, men just nu vet jag inte vad jag vill..
Jag vet att det löser sig, jag vet det. Allt löser sig tillslut..Eller?

Kommentarer
Postat av: penny

snygg design!

2011-10-17 @ 17:34:18
URL: http://pennygolchinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0