Toarulle, Toarulle, TOAARULLLEEE!

Åååhh, sikken go kväll det blev!!
Förlåt att jag inte kunde hålla er uppdaterade under kvällen,
men var upptagen med att ha så sjukt kul!
Jag, Sandra och Sabina drog till önnereds invigningen.
Träffade Therese, Emma och några mera.
Men det var ganska dött där i början..
Men sen blev det sjukt kul när alla drog oss upp på dansgolvet,
sen träffade vi lite folk och drog ut med dom.
Nu är jag så sjukt trött så det inte är sant,
men fyfan vad go kväll, med gött häng.
Nu ska jag chilla och sen sova, tagga gudstjänst imon!!
Pussar
schnygg är jag

Kommentarer
Postat av: Emma - emmaaaolsson.blogg.se

jaha, så det blev roligt efteråt eller? :D

2011-10-23 @ 00:30:23
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0