Wake me up when school ends

Gudstjänsten blev helt okej ändå, jag & emma fick några goa skratt!
Nu är det så att jag har Hemkunskapsprov imorgon, de kommer ju gå som det går.
jag måste verkligen klara detta provet, men orkar inte med skolan!
Men snart lov ju, göttans!!
Vi hörs senare, när jag läst klart då. Pussaaar
Therese åker imorgon, borta i en fucking vecka..:(
kuuuul vecka det kommer bli utan henne! NOT.
Men iaf hoppas du får det bäst i spanien mitt hjärta!
Jag kommer sakna dig, varje dag. ♥

Kommentarer
Postat av: Therese

haha gud va goo! <3

tack älskling! hoppas ni får det bra här i sverige också!!

Kommer sakna dig sjukt mycket! varje minut !!! <33

Love you. <3

2011-10-23 @ 15:58:18
URL: http://lskardejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0