We're paying with love tonight

Asså denna dagen kunde inte bli värre egentligen..
Eller jo jag skoja men skolan var så jävla tråkig va!
Jag fixade håret, gick ut, håret var förstört.
Hade fucking mensvärk hela dagen men jag lever ändå..:)
Konfan var seg i början, roligare mot slutet kanske.
Nu måste jag plugga, eller jag orkar inte, men jag måste.
Sov så gott sen, puss♥
saknar att vara fri, saknar att kunna softa hela dagarna, saknar att kunna vara ute hur länge som helst,
saknar att vara så glad som man alltid blir på sommaren. Jag saknar sommaren!

Kommentarer
Postat av: Therese

Sv: duu e bääst älskling ! Vi två föralltid bästis! <33

Älskar dig meeest ! (L)

2011-10-19 @ 09:59:39
URL: http://lskardejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0