Alla barnen åkte till Ullared förutom Ulla för hon red

HAHAHAHAHHAHAHA, asså vadå torr humor?!
har haft en skitgo dag faktiskt, skolan var ganka rolig ändå osv..
Sen efter skolan träffade jag therese, joanna, carro och katrin
på torget och vi gjorde en sak mohaha ;)
Sen åkte dom hem och då träffade jag Charlotte och Emma,
och vi käkade på mc och dog av skratt. herregud,
jag tror hela mc kollade åt vårt håll minst en gång :).
Mitt skratt gör ju inte saken bättre hahahaha!!
nu är jag hemma och ska nog sätta mig vid plugget eftersom de inte blev nått igår..
Vi hörs lite senare, i think. Pussar från den bäääästa ♥
Random bild baaa, har typ lite bildbrist men imorgon på tjejmiddagen blir det många bilder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0