Do it like i do, smile instead of cry =)

Åh vad jag är glad idag, det är fredag imorgon!
jag visste att denna vecka skulle bli jobbig, men jag klarade den också.
Det är dom jobbiga stunderna som gör dom bra stunderna,
så skit i killen, föräldrarna, problemen som trycker ner dig
och fokusera på vad som gör dig glad. På folk som älskar dig!!
Det finns alltid någon som ser upp till dig eller till något du gör.
Ni är grymma, precis som ni är fina människor.
Vi lever på samma planet, vi vet att livet knullar oss alla ibland,
men glöm aldrig att tro på dig själv, du kommer gå långt då!
Jag är lycklig, för jag har de bästaste vännerna och den bästaste familjen.
Även fast min familj kan vara sjukt jobbig ibland, så är jag glad att jag har dom.
utan dom skulle jag aldrig finnas, eller huur?
Men fan vad jag skriver om helt ointressanta saker hela tiden!
hade bara lust att skriva av mig, vi hörs 2 morrow. Kysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0