hej jag har kul

1. Vad är ditt mellannamn? - Elisabeth

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? - Jag gillar Elin faktiskt

3. Är du i ett förhållande nu? - Nej

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? - -

5. Vem var du tillsammans med sist? - håller jag helst för mig själv

6. Får man fråga varför det tog slut? - påträngade frågor?!

7. Har du haft ett seriöst förhållande? - Ja, typ

8. Vem vet mest om dig? - Mamma

9. Vad gör du på fredagskvällar? - Ute oftast

10. Bästa filmen du någonsin har sett? - Jadu..Har typ tusen!!

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? - haha..nej?

12. Har du någonsin varit full? - Nej, eftersom är 14 år..

13. Har du testat droger? - Skulle aldrig ens tänka tanken

14. Röker du? - Nej

15. Snusar du? - Nej

16. Saknar du någon just nu? - Om ja gör

17. Hur mår du idag? - Bra, fast nu har jag otroligt ont i magen

18. Hur många tabletter tar du dagligen? Inga?

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? - Min kusin sov hos mig..!

20. Bästa minnet från sommaren? - Omg..Har typ tusen! Men dagen innan min födelsedag var verkligen bra

21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? - Norge

22. När var du där? I februari

23. Är du rasist? - Verkligen inte!!

24. Har du helt svenskt ursprung? - Japp

25. Om nej, vart kommer du ifrån?-

26. Föredrar du svenska eller utlänska killar? - Både och

27. Ser du fram emot någonting just nu? - Om jag gör, höstlovet, läger med konfan, julbord hos mormor, julafton, nyår m.m

28. Sköter du skolan? - Jag försöker vafan

29. Vad hade du för betyg förra terminen? - Vi hade inte betyg då, men ligger vid VG ungefär..

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? - Alla rätt

31. Vilket ämne var det? - Kommer inte ihåg, var föör länge sen!!

32. Har du fått ig på ett prov? - Typ

33. Har du spelat/spelar du i ett band? - Nej

34. Anser du dig vara intilligent? - HAHAHA, absolut..

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? - Innan man blev stor, typ 5 årsåldern

36. Vilken va den värsta tiden då? - i början av sjuan typ

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? ja

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? - har inte du med och göra..

39. Har du haft sömnproblem? - Nej

40. Hur ofta gråter du? -  Ganska ofta, men de är skönt ibland..

41. Vad gör du när du mår dåligt? - Vill vara ifred

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? - Mamma eller de som står min närmast

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? - De lungt.

44. Vilken klass går du i nu? - 8D

45. Vilken skola? - Tynneredsskolan!!

46. Har du varit otrogen någon gång? - Nej

47. Har någon varit otrogen mot dig? - Nej

48. Är du stolt över dig själv? - ibland

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? - att ja aldrig ger upp

50. Vad får du ofta komplimanger för? - utseende eller kläder

51. Har du lätt att få folk att skratta? - Haha, ja verkligen

52. Cider elller öl? - Cider

53. Har du några talanger? - har jag väl

54. Vet du om någon varit kär i dig? - Ja

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? - ibland haha

56. Vad står det i ditt senaste sms? -  Okej, bra<3

57. Hur lång är du? - 160 eller nått

58. Hur mycket väger du? - din mamma på pizza

59. Vilken storlek har du på kläderna? - XS/S

60. Har du svarat ärligt? - alltid


Kommentarer
Postat av: Charlotte

HAHAHAHAHAHAHAHA ,

"hur mycket väger du? - din mamma på pizza"

HAHAHAHAHA , elin du gjorde min dag ;o <3

2011-09-11 @ 21:01:12
URL: http://livetenligtcharliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0