Sorgligt hur din bästa vän kan bli din värsta vän..

fuck måndagar!!
Denna måndagen sög helt ärligt..
Eller jag fick 25/29 + tre kvalitetsstjärnor på mitt prov,
det gjorde i försig dagen mycket bättre!
Men har ändå as mycket plugg, har prov på onsdag&fredag..:(
Jaja, nu är jag hemma hos mammi och ska snart träffa Sandra.
Vi ska nog plugga, eller vi får se hur det går!!
Önskar jag kan spola fram denna vecka också.
Jag orkar fan inte mer.
guud vad jag klagar, förlåt!
Ha en forsatt härlig måndag. Puss goingar
omfg..Saknar dig sjukt jävla mycket Donja!

Kommentarer
Postat av: Therese

Rubriken? :( <3 about me? :(( <33

2011-09-12 @ 18:57:18
URL: http://lskardejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0