School

whoop, fick 56 av 60 på soprovet!!
gud vad jag är bra!
men iallafall just nu har jag håltimma,
och chillar i klassrummet med några najsiga personer!
slutar 13.55 för sista lektionen är inställd, oj vad synd. ;)
sen måste jag verkligen plugga, har svenska inlämning imorgon
som jag knappt börjat på hehe..
Men jag trodde det var nästa onsdag men det var denna..? fuck life.
sen är det konfa också, najs på den!
nu ska jag fortsätta chilla med musik. Pusss
Mobbade tjejer, men rätt söta ändå♥

Kommentarer
Postat av: sofia

Härlig blogg



Kolla in min blogg www.soffiia.myshowroom.se och lämna gärna en kommentar så kommer jag kommentera tillbaka:) Å kanske till och med följa varandra på bloglovin?



Ha en super bra dag:)

2011-09-20 @ 15:23:47
URL: http://soffiia.myshowroom.se
Postat av: Ornina

Hahhaha vi fick nästan lika på provet :) fick 55/60 <3

2011-09-20 @ 17:53:09
Postat av: Emma

Oj haha, men tjejen saaaaay something to me :D hahaa xd

Fick min idag, typ nyss ;)

2011-09-20 @ 20:43:45
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0