Wanna know who your real friends are? Fuck up and see who's still there.

de är många som undrar vad jag får mina citat ifrån,
men de är fetthemligt älskooos.
Kom hem från konfan för ett tag sen, det var riktigt chill!
Vi fick kolla film och käka popcorn ;).
Vi såg filmen The Mask den var iförsig riktigt dålig!!
Sen ska vi åka på läger om 2 veckor ;).
Jag har svenska fucking grejs till imorgon, men glömde böckerna i skolan.
Tyckte jag var duktig, för en stund haha.
jag har inget och blogga om, därför blir det inte så många inlägg..
Men snart blir blogglusten större, promise.
Nu ska jag sätta på en film och sen sova för jag är sjukt trött asså!
i thought you meant what you said once upon a time, but i was wrong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0