You never really know what people think of you, until you hear what they say about you behind your back.

gillar ni den nya designen?!
jag älskar den iaf<3
kom nyss hem från skolan,
eller la efter skolan drog jag med tjejorna (+dennis)
och åt på mc, eftersom det var pissäcklig mat i bamba
så jag var jäääättehungrig!
och det var värsta stormen ute idag..herreguuud..
men nu är jag iallafall hemma och ska sätta igång med plugget nu.
Viktigt äreeee, vi får se om det blir mer bloggning idag..
Hoppas så, men bli inte ledsena om inte.
Vi hörs, puss&kram ♥
fuck life..._.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Din nya header blev skiitfin! :O <3

Lycka till på provet, de kommer gå skitbra! :D <3

2011-09-13 @ 19:19:27
URL: http://livetenligtcharliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0