lalalala

Dagens klädsel: Jeans och en kort tunika.

Dagens låt: Leona Lewis - Broken

Dagens lataste:

Dagens sämsta resultat: - Borde plugga just nu..

Dagens lilla ångest: Inte pluggat så mycket jag behöver.

Dagens funderar på: Varför är jag så bra?

Dagens skönaste: Att sista lektionen var inställd

Dagens längtar efter: Sommaren.

Dagens vill ha: Sommar.

Dagens roligaste: Mina och Sofias skrattanfall i skolan haha!

Dagens tråkigaste: Att behöva plugga så mycket..

Dagens väntan: Att konfan ska börja och att vi får kladdkaka!!

Dagens planerade tv-tittande: Hinner inte kolla på TV idag, tror jag.

Dagens bästa: Fortfarande att vi fick sluta tidigare.

Dagens humör: Glad men trött

Dagens smink: Mascara

Dagens frisyr: Plattat utsläppt hår.

Dagens goda: Kladdkakan vi kommer få på konfan, hoppas jag?

Dagens mysiga: Hittar inget mysigt haha..

Dagens höjdpunkt: Konfa.

Dagens jobbigaste: Skolan..

Dagens kram: Sofiaaaa!!

Dagens puss: Sofiaaaa

Dagens köp: Inget.

Dagens godis: Kladdkaka på konfan..Fortfarande..

Dagens saknad: Sommaren

Dagens drog: Plugg..

Dagens frukost: yoghurt och oboy<3

Dagens lunch: Åt inte i bamba..

Dagens middag: Pasta och köttfärssås!

Dagens träning: HAHAH, upp för backen till skolan..

Dagens läsning: Biologi..

Dagens dusch: Dagens dusch haha??

Dagens händelse: Var inget speciellt som hände..?

Dagens planer: Konfa senare.

Dagens bilresa: Ingen

Dagens gråt: HHAHAHA..På idrotten, jag började gråta på ena ögat utan andleedning..

Dagens dryck: Vatten&Oboy

Dagens telefonsamtal: eliiiinn

Dagens sjuka: Att jag random började gråta på ena ögat..

Dagens komplimang: Många sa att jag passade i hatt i skolan!

Dagens skratt: Skrattade många gånger i skolan, så venne

Dagens nyhet: Ingenting.

Dagens helvete: Alla läxor, prov..

Dagens old time sake: ha ?

Dagens vill träffa: Saknade vänner

Dagens irritation: Svenska arbetet

Dagens bra för plånboken: men va.. ?

Dagens nervositet: DENIII

Dagens personer: Klassen & konfamänniskorna.

Dagens plugg: Svenska, Historia och Biologi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0