PLUGGPLUGG!

Rubriken....Tyvärr är det så.
Idag i skolan var i på tynneredsskolan
och två tjejer som hette Elin och Alexandra visade oss runt,
dom var snälla o så. Sen fikade vi i tyrolen elle nått?
Sen samlades vi i nått grupprum och prata lite och gjorde någon lek.
Så åt vi i bamba där och sen gick vi hem. Det var kul att träffa alla !
Jag träffade Vella också, fan va jag hade saknat henne !!!!!!!
Efter skolan gick jag hem och och nu sitter jag här och mååååååååååste plugga typ
men jag kommer aldrig orka det men måste!
sorry för dålig uppdatering oxå.

Lite bilder från när jag och charlotte fotade när vi gick hem från skolan.

hgshs

sfh

hjdh

dsgsd

HFFH

ghd

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0