tråkig torsdag !

Usch hatar Torsdagar, så jävla långa och sega!
Vi hade iallafall Vanja som vikarie idag.
Men var verkligen inte på jobbhumör så det blev inte så mycket med det hihi!
Innan skolan skolan var jag hos tandläkaren och drog ut en tand.
Bedövningen gjorde ont som tusan haha.
Efter skolan så prata jag lite med sandra och alla.
Sen bestämde jag, elin , olivia och charlie för att vara med varandra men det
blev inte att jag var med dom eftersom jag har träning sen !
Så jag gick och ÅT eftersom jag var skithungrig och sen plugga jag lite och
nu sitter jag här och tråkar mig. Sen blir det att gå till träningen.
Jag tror jag råkade göra sönder vår skrivare i förrgår haha. Så
jag tror att Filip får fixxa med den sen när han kommer hem :).
Jag måste packa också!!! Jag har fått resfeber haha!!!
Jag vill åka nuuu. Några tips på vad som kan vara roligt och ha i fjällen och göra
t.e.x på kvällarna?? Skriv till min mail då eller här =)


hdf
Ska nog ha denna tunkian på klassfestan =)
Jag har inte bestämt mig än. Tänk om jag inte ens kan komma?

hejdå

Kommentarer
Postat av: olivia ♥

man kan läsa, äta godis ;D och man oxå dricka COCCA COOLA!!!! ♥♥♥♥ :) men bäst att dricka ifjällen e någ varm choklad mmmmm.... =)

2010-02-11 @ 18:06:21
URL: http://liteomolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0