Frågestunden

vem är din bästa vän?
sandra panasco <3

har några av dina kompisar bloggar?
ja

vad heter dem isf?
www.liteomolivia.blogg.se, www.lovisasomkallaslollo.blogg.se , www.livetenligtcharliie.blogg.se
Där är några :)

vad brukar du göra på helgerna?
vara med kompisar och spela match typ  :) 

går du i ngn sport?
jag går i handboll.

vem umgås du mest med?
min bästavän sandra 

Gillar du tomater?
haha, nja

Vad har du för mobil?
w595 sony ericsson

vilka bloggar följer du?
hmm.. www.febbs.se är jag helt beronde av ;) 

Tycker du att det är kul att shoppa?
haha vem gör inte?

Vem älskar du mest av allt?
min familj och mina vänner

När brukar du gå och lägga dig på vardagarna?
typ 22.00

Vilka är dina favoritskor?
ballerina och converse :)

Vilken är din favoritfilm?
jag har nog ingen speciell, men jag gillar twligtfilmerna

Gillar du gurka?
hahah vafan, de gör jag väl

Vilken är den bästa tv-serien just nu?
andra avenyn är grym

Gillar du mig?
haha, vem är du?

Har du egen data?
ja det har jag

Hur lång tid brukar du sova på helgerna?
det e olika, tio-elva

Vilken är din favoritpizza?
typ Hawaii

Gillar du och spela fotboll?
ibland haha

Vilket är ditt favoritämne i skolan?
öh haha engelska typ :)

Hur många besökare har du?
asså det är väldigt olika..Men när jag uppdaterar mycket brukar det bli över 30 iaf :)

Följer du någon modeblogg?
jag följer www.febbs.se

Vad tycker du om kissie & dessie?
haha, jag vet inte tycker dom är lite to much :)

Gillar du converse?
ja de är snygga

Vilket är ditt favorit godis?
chocklad

När började du blogga?
förra året i oktober

Vem är din favvo artist?
hmm..Rihanna kanske?

Vilket spel gillar du mest?
hmm, typ sims fast spelar inte dt :)

Har du någonsin smakat på en chili?
hahhaha, vet inte kanske

Gillar du elefanter?
AHAH asså? dom är väll...stora

Har du ngn gång träffat en kändis?
jag har träffat charlotte perreli :)

Följer du ngn annan serie än Andra Avenyn?
inga serier men tvprogram :)

Vilken är din favorit karaktär i Andra Avenyn?
Roxanna tror jag

Var du med på Earth Hour?
japp, de var jag.

Längtar du till sommaren?
som faaaaaaaaaan att jag gör

Var bor du?
i världens bästa stad

Trivs du med din skola?
ja det gör jag väl

Har du många vänner?
haha, ja har tillräckligt många men det finns ju klart plats för mer :)

Gillar du att blogga?
ja annars skulle jag väl inte gjort det? ;)

Var köpte du dina converse?
På stadium :)

Vilken är den bästa boken du har läst?
hmm...läser inte så mke längre men typ "Som jag vill vara"

Gillar du varm chocklad?
ja det är gött

Tycker du om att titta på skräckfilmer?
ibland

Vad gillar  du för grönsak?
majs?

Gillar du hösten?
nej inte speciellt

Har du någongång ätit mango?
ja det har jag

Gillar du att åka utomlands?
jag älskar det

Vilken är favorit färg?
jag gillar blå

Vilken låt gillar du mest?
just nu,  break your heart

Gillar du ngn annan sport än handboll?
ibland gillar jag fotboll

Har du sett en elefant på riktigt?
nej det har jag inte

Har du varit på en konsert ngn gång?
ja typ

Har du blivit tagen av polisen?
nej, men polisen har pratat med mig

Har du gjort ngt olagligt?
ja det har jag

Varför viedobloggar du inte?
jag vet inte, jag funderar på att börja

Vem hatar du mest i världen?
bra fråga..jag vet inte

Vilken är din favoritmat?
pizza

Vad ska du göra på påsklovet?
åka till min mormor och vara hemma

Vad älskar du mest i hela världen?
att vara hos min mormor

Är du kär?
inte så mycket längre

Har du en pojkvän?
Nej

Har du strulat?
strulat o strulat

Varför började du blogga?
det verkade kul

Vilka är dina närmaste vänner?
sandra,lovisa,charlotte,olivia,elin m.m

Vem är den snyggaste killen i världen?
eric saade

Vad vill du ha mest i världen?
hm, en pojkvän? (a) nej jag vet inte

Vad är din högsta önskan?
att det aldrig ska ände ngt med mina vänner eller min familj/släkt

När föddes du?
6 juli 1997

Vad heter du i mellannamn?
Elisabeth

Gillar du mig? (Charlie)
älskar dig gumman

Vrf är du så omogen?
hahah, vem är dt som är omogen?


Hoppas ni blev nödja med era svar :D


Kommentarer
Postat av: Lollo

Den blev ju riktigt bra!! ♥♥♥

2010-03-30 @ 21:57:27
URL: http://lovisasomkallaslollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0