Fan ta allt om det regnar imorgon!

Nu är jag hemma från Lek&bus landet!
Det var sjukt kul, som jag visste haha ;).
Vi sprang runt där ett tag men man blev så sjukt trött.
Så senare köpte vi slush och chicken nuggets, tjockt!
Sen åkte vi hem typ.
Juste när jag skulle gå till bussen hade jag panik,
hittade inte min mobil och allt så sprang till bussen i ösregnet.
Blöt? Ja, en aning haha!
& imorgon är det midsommar, vad ska ni göra?! :D
Själv åker jag till min farmor imorgon bitti och ska ha det mysigt med släkten
på en brygga haha :) Kommer hem på söndag.
Det betyder alltså att jag inte kan blogga tills jag kommer hem på söndag kväll!
Hoppas ni står ut, för nu under sommaren kommer det bli så.
Nu ska jag jobba på min nya header, kommer upp när jag kommer hem från farmor
eller ikväll! ;) Ha det bra så länge, så hörs vi sen. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Jag har precis fått en blogg på scenbloggen,och det skulle vara riktigt kul om du kunde kolla in och säga vad du tycker om tex det senaste jag köpt,dagens outfit osv :)



kram http://scenbloggen.com/vendelas

2011-06-23 @ 21:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0