Bara vanlig tråkig torsdag

Heej !
idag kör jag med understruken text !


Ne jag sköja ba :D
Idag va de en helt vanlig TRÅKIG torsdag ,  vad ska man gö liksom ?
tidig träning så man kan inte va med ngn alls :O så tråkigt !
nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bihalv 5 så jag ska gå till tråningen
jag har precis jort mig färdig , och precis nu klockan 16.02 på denna torsdag den 13/11
kom jag på att jag behöver vattenflaska , men det löser vi :D
och idag har också min bors kompis vart i hop med en kille i 16 MÅNADER :O omg (L)
jag kan inte ens va tsm med ngn i 1 månad detta kallas riktig kärlek :O
jaja tillbaka till verkligenheten
idag så börja vi med matte :S sen skulle vi LÄSA I 1 TIMME och om man läser en tråkig bok med en jobbig
person det vet nog alla det är inte speciellt kul ! Sen hade vi bild de var la helt okej . sen bamba
pytt i panna jävla fattig i know :S sen engelska förhör sen historia förhör :S 2 förhör på 1 dag :O skitsamma
sen rast o den rasten vill jag minnas att den var jäkligt kul :D sen mobbningsgrej :) helt okej
dagen kan gå o suga kuk men puss på allt som häänt (L)
säger som donja de händer fan aldrig ngt måndag skola tisdag skola onsdag torsag skola fredag skola hem helg,
måndag skola osv, LOVLOVLOV GE MIG !
nu kom min bror hem fuck :S
Puss på allt (L)
puss o hej på liseberg XD som är stängt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0