helgen

Hej!
Nu ska jag göra helgen en aning mindre.

Fredag: Hände inget typ, Felicia var här!

Lördag: Felicia och alla kom hit, jag lekte med Felicia och åt mat. Sen ringde Nikolina och sa att vi skulle tälta, jag blev asglad så jag gick till dom med filip, Nikolina höll på att grilla marsmellows (stavning) så jag fick en och sen kom alla Fredriks kompisar då åkte killarna och gymma. Så att vi skulle få sätta upp tältet haha. Men jag hämtade Flapis så dom kunde lasta på sina saker där haha den blev asfull så allting ramla av när jag körde hahah sen hämtade vi hot shots (filmen) vi tittar alltid på den. Så jävla rolig. Sen satte vi upp tältet haha vi höll på jättelänge sen kom Katie och Maj-britt och hjälpte oss haha. Sen när vi var klara kom Filip,Niklas &Fredrik vi tittade på hot shots. Bäst är den! Vi har sett hundra femtio gånger men den är lika bra ändå. Så åt vi godis & chips o sånt sen gick vi till tältet. Killarna höll på att böga sig hahah, sen berättade Caroline sina urdåliga spökhistorier och sen skulle Filip berätta så nu kan Fredrik bara säga Peder Niklasen från moterveägen hahaha. Sen somade jag eller ja i två timmar eller något.

Söndag: Jag vakande av Nikos mobil alarm vi satt i tältet lite sen gick jag och Filip in och åt frukost och tittade lite på tv och sånt, sen plocka vi ihop tältet och sen åkte jag,Filip,mormor,morfar,mamma,mattias,camilla,felicia och lille Lukas till färgan för vi skulle nämilgen till Lysekil, när vi kom dit gick vi till Rosvik och åt mat sen gick vi till minigolfen, jag tyckte jag var helt okej även kom jag sist haha. Men det var roliga baner och sånt... Efter att vi spelat gick vi och fikade på Havets hus. Så tänkte vi när vi ändå är här så kan vi gå in på Havets hus. Så vi gick där och titta på alla fiskar och sånt sen skulle dom ha filmvising fast den var tråkig så jag gick till Felicia och Mattias istället och titta på alla fiskarna sen efter det gick vi till färgan. Felicia tappade Tiger så vi sprang och hämtade han som log på vägen hahah mamma köpte lite godis som vi åt lite. Sen på färgan satt vi ba o prata. Sen åkte vi hem.

Måndag (idag): Händer ingenting, Jenny & Bengt komemr till Mattias och Camilla.

Pussssss
TACK FÖR VÄRLDENS ROLIGATE HELG. <3

Kommentarer
Postat av: emma§

jag älskar dig elin ((: <3

2009-08-22 @ 20:24:37
URL: http://eemmahhagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0