iNgeN uppDaterIng....

Min bloggning börjar bli jobbigare o tråkigare
hela tiden.

Men andleedningen till att jag inte bloggat på länge är att
min bror har pluggatopluggat på datan och igår fick jag
ingen datortid alls. Egentligen borde jag försöka få
internet på min laptop men den är såå seg.
Så vi får se hur mycket bloggning det blir egentligen.

iskolan idag har det inte hänt så mycket
förutom att vi hade Jan-Erik för Helén var
sjuk...På idrotten spelade vi fotboll och
jag spelade inte så mycket eftersom jag
bara kommer göra bort mig. Det var panerad
fisk idag i bamba och det var NICE!
ikväll blir det andra avenyn, yes!
ha det bra, puusss


Kommentarer
Postat av: emma

Ja va som mest aktiv på bloggen från oktober till ja sommarlovet och nu har ja tröttnat ganska mycket :s

2009-12-09 @ 16:58:31
URL: http://kisseen.blogg.se/
Postat av: holmberg

Men Emma vi måste börja blogga igen ;s

det är ju kul att läsa sen :d<3

2009-12-10 @ 14:50:20
URL: http://liteomlivetsomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0