Säg vad ni tycker !

Idag åkte jag runt halv nio tiden med mattias,camilla,felicia & lukas till uddevalla !
Wihoo ! Äntligen händer ngt. Felicia spydde i bilen på vägen dit men det förstår man...haha.
Så inne på Spara ( Camillis jobb ) handlade dom as mycke ! ahhaha, sen åt uppe i lilla matsalen myyyyys !
mackis, jag ville ha cockosboll men jag ska sluta med sånt nu (Y) haha !
Sen åkte vi vidare till Spisen / Elon och dom köpte spis och felicia slog sig i hövvet men det gick bra tror jag !
Sen drog vi vidare till Torp. Köpte flytväst till lille Lukas :D! och lite vatten på stadium ( är det rätt stavat ? )
Sen åkte vi hem , då somnade felicia i bilen. så åkte vi och fundreade på om vi skulle laga mat eller köpa färdig men vi köpte färdig mat. Jag tog pannkaka för urvalet var litet. Så åt vi det hemma hos mattias. Så lekte jag lite med felicia .
Sen åkte vi hit.
och fikade och mormor kokade saft pös det över och hela kök blev nerblött av saft haha.
mindre najs . Nu sitter jag här och vet inte vad som blir av kvällen hihi.
Vad tycker ni om min nya design ?!
Själv tycker inte så mycket om den men vet inte hur man gör designer hahah.
SÅ OM DET FINNS NGN SOM GÖR DESIGNER GRATIS ! SKRIV TILL MIG !
SKULLE VART ASNICE FAKTISKT !
Ska inte ha denna deignen så länge bara på lite prov om mer besökare.
puss (L)
I
I
I
I
v

KANON / KALKON !
jag ska börja med kanon / kalkon.
Jag härmar väl tv4sporten men haha.
Så jag gör varje dag vad som e bra och dåligt !
lägger in kanon / kalkon nu så håll utskik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0