shoo bitches (:

shooo på er lovers !
Är hos mormor & morfar . Och är skit förkyld tyyp.
vi har typ inte badat för det var regnat sönder hahah !
men vi har ridit och jag ska rida igen när jagblir frisk :D
jag ska nog börja skriva en del nu eftersom det är tråkigt väder och sånt.
finns typ inget att göra :/ Lina (min syssling) har åkt hem utan henne är det tomt.
Hon ska svara mig på brevet jag skrev till henne tycker jag vafan !
idag vaknade jag runt halv 11 tiden då lite senare kom Felicia och mormor tillbaka :D
så jag lekte med henne och sen skulle hon då åt jag lite och så kom mattias & camilla och lille lukas :D
så nu sitter jag här. mysig kväll igår vi åt korv med bröd och mattias gjorde banor för oss med cyklarna haha ;d
sen åkte dom hem vid åtta halv nio tiden. då gick och tittade på sommarkrysset haha jag ville se min månsäslkling !
sen tittade vi på 102 dalmatiner som söög ! sen gick jag upp till stugan och messade lite med folk som var sociala och sen gick jag och la mig vid 00.30 ngt sånt. Imon vettefan vad jag ska göra det får vi se då !
Puss p åer som läser och glöm inte att messa mig (mp)
0730978558 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0