TVÅ HUNDRA ÅR SEDAN!

Hejsan!
Nu har det varit sommarlov i fyra veckor eller ngt xD
Men aja skol avslutingen var väl helt okej mormor och morfar kom (:
Sen sov jag & Charlie & Olivia över hos Charlie det var sjukt kul !<3
Sen åkte jag till Resö var där i tre veckor friade midsommar osv
det rengade såklart på midsommar men ah ! Trevligt ändå.
FarMOR OCH fARFAR var där och aa vi gjorde inte så mkt sen blev det varmt då badade vi åkte ut med båten osv :P
detvar kul det känns verkligen som sommar då ! Sen åkte vi till Kroatien!!
Det var jättekul jag fyllde år på måndagen och fick en tröja på kvällen det var inte jättevarmt men lagom :)
och varmt som tusan i vattnet och poolen!! Och vi åt jättegodmat och alla rökte där hela tiden mindre mysigt men hahah.
Jag orkar inte skriva egentligen men a haha :P det var en cooling som såg ut att vara från sällskapsresan or something.
Igår var jag med Emma Hagelin sjukt kul <3 puss på henne <3
På onsdag åker jag till mormor !
HA DET"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0