oförglömlig lördag

hej <3
idag vaknade jag vid halv tio eller något, då sa mamma att vi antaligen skulle till kusinerns eller till stan! jag blev sjukt glad, jag tänkte lite och jag kom fram till att jag inte pallar stan idag! Så vi skulle till Hjuvik :)<3 fyfan va kul det var asså det började med att vi kom dit spela gitauir hero med trummor, asskul. Sen fikade vi lite
och sen gick jag o Sofia ut till ödehuset JAG HATAR SERIÖST SÅNT. jag klarade inte dt jag är för feg haha. Men vi tittade lite där och sen klättarade vi i träd och körde frisbee hahaha
jag älskar det fan! Sen gick vi och handla godis och satte oss på Sofias gamla skola (: och åt godis snackade vi har inte setts på tusen år så mycket att prata :) alla undrar om jag och Sofia är släkt, ja det är vi vi är kusiner (:<3
Sen gick vi hem till henne och åt assgod mat som Maria gjort :D och sen spelade vi ännu mer gitaiur hero askul<3
Sen var vi tvunga och lämna dem och åka hem :(
kommer sakna dom eller det gör jag redan xD
Sen satte jag mig vid datorn och chattade med Sofia (en annan Sofia xD)
vi bestämmde att vi skulle ses på oonsdag! LÄNGTAR <3
fast vi ses ju redan i morgon för vi ska spela match (:<3
Och imon ska jag också till pappa :)<3
jag älskar alla som har haft ngt med min dag o göra för denna dag var
AAAAAAAAAASSKUL!
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0