Paus från bloggen

Hejsan hoppsan det var ländesedan  xD
asså jag har inte hunnit skriva på asslänge , men ska försöka igen
det händer inte så mycket i mitt liv. Ungefär så som det händer i alla andras , vänner kommer vänner går
och skit. Men iallafall idag händer inget typ TV dag men igår var jag med frökan donja (A)
världens roligaste <3
men jag kom dit för min snälla pappa skjutsa mig (A) (måste fjäska litegrann)
vi åkte spårvagn till netto och köpte chocklad det var rätt längesedan vi träffades så vi hade mycket att prata om :)<3
sen gick vi hem till henne var inne på bdb & åt pasta :) Sen körde hennes snälla pappa mig hem (A) då kollade vi på melodifestivalen xD HEJADE PÅ MÅNS MIN ÄSKLING <3 men nej . Malena Ernman (stavning) vann! Någon okänd typ.
aja sen satte jag mig lite vid datan & sen gick jag o la mig .
FREDAG: skolan dåå hade sånna Wave borades det var jävligt svårt man ville liksom ba gå hem
sen åkte vi till exprimnetverkstaden och gjorde lite saker sen var jag med bella
och vi hade kul :D<33 minne (L)
aja ska titta TV nu
had det gööt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0