FREDAAAAAAAAAAAAAAG

Äntligen freedaaag!
Jag har fan längtat hela j*vla veckan!
Men idag i skolan var det tråkigt
på idrotten fick vi göra vad vi ville
så vi tjejer och några killar spelade
fotboll, och jag var i Madis och Addes lag
så det var grymt bra. Jag stod i mål lite och
det gick bra faktiskt. Sen var det någon äcklig
köttfärsgryta i bamba, ussch. Sen när jag kom hem
gick jag och mamma till torget och köpte kläder
till mig som jag ska ha på sandra 80tals fest imon och
även present till henne och att jag ville kolla i nya Ginatricot
som öppnade idag. Jag läängtar tills dess.
Sen åkte jag och mamma hem och så var jag hemma ien
kvart ungefär en kvart och sen åkte jag och mötte Lovisa på
torget haha, så köpte hon en present till Sandra och vi tog en muffin
på Mc för att prata, vi behövde det! Sen körde hennes pappa mig
hem och nu sitter jag här och senare blir det idol och cirkus möller.
Och GODIS såklart! puss hörs imon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0