Idrott på elv

idag fick vi våra nya Elevens val, jag fick så klart
idrott av alla saker. Asså jag kaxar upp mig ibland på idrotten
just därför får jag det. Men först idag i skolan så
hade vi Madelen för att Helen var sjuk, men asså
Madelen är bäst! Jag fick göra om min namnskylt vi skulle göra
för hon såg inte vad det stod för att jag skrev med gult haha.
Sen tar visselpipan och blåser och vi håller på att dö av skratt.
Sen på Elevens val då så gick jag,ornina & Charlie in i
lilla salen hhaha. Det skulle vara roligare om det bara var jag och Charlotte
men ändå. Sen fick jag springa till Frida men Sandra & Lovisa följde mig till Frida så
gick jag hem efter det hihi. Nu måste jag hoppa in i duschen och äta
innan jag dör inte ätit sen bamba är det något fel på mig eller vad?
vi hörs imorgon igen biiiitches
pusssssssssss

DAGENS LÅT !
så jävla skön låt men gammal
men i like it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0