minipavven

hallååå
idag var det först skolan och den
skiten sen gick jag hem och åt lite och
sen gick jag och sandra till minipavven för vi skulle
jobba hihi. Först var det trök men sen kom Cassie och Lisa
så var vi med dom lite, så fick vi candy av dom :d tack <3
sen gick jag hem och pluggade och så.
Nu ska jag strax duscha tror jag,
oså. Jag har utvecklingssamtal imon, önska mig lycka till
det är jag fan värd tycker jag. Orkar inte med skiten mer,
lämna det till sidan så ser vi vad som händer imon,
ha det bra, puss&kram
/ holmberg

Kommentarer
Postat av: cassandra

lycka till

plus varsågod for the candy (L)

2009-11-10 @ 20:08:17
URL: http://livetsomcassandra.blogg.se/
Postat av: e

tack <3

2009-11-11 @ 17:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0