LÄNGTAR TILL 24 OKTOBER !!

shoo mina bloggläsare
jag längtar till 24 oktboer för då ska vi åka till mormor
och gå på dop och jag ska snarka hos min saknade Katie!
SÅ JAG LÄNGTAR OCH FÖRSTÅS SÅ ÄR DET HÖSTLOV DÅ!

idag vaknade jag vid sju, gick upp åt frukost.
Sen i skolan hade vi svenska vi lyssnade på när Caroline läste.
Den boken var ganska bra faktiskt. Sen hade vi matte och
det var sämst, plus att jag har prov på onsdag. Nu är dags att plugga.
Hela dagen imorgon blir plugg. Sen hade vi lite andra lektioner och sen hade vi NO.
Min och Eriks favvolektion, hahah. Sen slutade vi 15.10, gick hem te Lovisa åt macka
köpte candy. Gick hem till Sandra titta på film, hihi. Sen gick vi upp i skogen och
där var Adde, Jeppe & Mackan så vi snacka lite mä dom.
Sen gick jag hem och duscha, plugga lite och satte mig här.
Vi hörs imorgon, puss (L)
/ holmberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0