vi älskar fredag , right !?

Tja!
Idag vakande vid halv sju, gick upp tog på mig och fixa mig.
Sedan gick jag till skolan, vi hade matte först. Jag hatar matte!
Jag kunde inte tänka så gjorde bara några tal!
Sen hade vi engelska, jag och Charlotte redovisa våran grej om filmen "She's the man".
Det gick bra! Sen hade vi fys på idrotten det var ASJOBBIGT! Vi gjorde saker med
medicinboll och sånt. Sen bamba köttfärsås och spagetti.
Sedan tittade vi på lite olika saker på smartboadren, jag kommer SAKNA den/allt.
Sen gick jag och lovisa hem och pratade oså. Sen gick jag till Emma och vi åt lite och sen
ringde vi Linnea och hon var med Thea så vi gick och träffade dom men dom var assega att
göra i ordning sig så vi fick vänta. Sedan när vi träffade dom gick vi runt lite. Vi skrev med glasbitar
och då skärde sig Linnea, så hon blödde så jävla mycket. Hon hade inga papper så vi tog löv hahah!
Sen gick jag och Emma hem och jag hämtade min väska där för jag skulle hem och äta pizza.
Så åt jag det och nu sitter jag här, sen ska jag ner till tven och titta idol.
bästa fredagen ! puss på alla. ( newbody cup imorgon )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0