gokväll babes

tja igen !
jag sitter här och är inne på bilddagboken och
msn och ska alldeles strax titta om det är något på
tv ikväll. hoppas på det, för orkar inte data hela kvällen
och annars har inget o göra haha. ska som sagt
på tårttävling imorgon hoppas på att det kommer bli mysigt,
och goda tårtor! På en helt vanlig tisdag haha (a)
tog lite egopics förut men glömmde min sladd ännu
en gång hos pappa.
men nu ska jag titta vad det är på tv, så
ha en trevlig kväll/natt för det ska jag iallafall
kysss


Kommentarer
Postat av: emma

Donja förklarade för mig varför vi inte kunde vara med varandra imorgon och att du glömde det när jag frågade hehe, men kan vi ses på torsdag innan pingisen?<3

2009-09-14 @ 21:06:32
URL: http://kisseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0