Ny design !!

Chacha
elin har gjort en ny design t mig !
blev jättebra , du äger gumman !
tack så jättemycket, du är så gullig.
denna underbara tjej har också en
blogg så kika in där ;
hhejjblondiee.blogg.se
titta vetja (a)

sjukt rolig kväll jag gick till charlie
som sagt vi var ute och spela fotboll
och luffade typ. Det var askul
måste göras om !
imon blir det träningen klockan tio,
har damp/har haft damp hela kvällen.
så går och lägger mig i hyfsad tid ikväll eller imorgon.
gudmor med barn kommer hit imorgon mys.
puss på er och särkilt på elin sandstörm !


Kan någon köpa detta till mig ? (a)


Kommentarer
Postat av: emma

Jag har uggs (H)

2009-09-19 @ 21:27:51
URL: http://kisseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0