trött som fan, men okej dag !

chacha
idag var det först skolan gjorde klart en sak islöjden och lite så.
sen hade vi tyska, men det var sämst så jag , lovisa & sandra drog därifrån
och sen hade vi so och sen sluta vi. egentligen fett soft dag men aa! sen gick jag hem
satte mig vid datorn och myste och åt mackaroner och bacon, mums. sen gick jag för att möta sandra
och lovisa så jag köpte mig lite godis på vägen mums! haha, sen träffade vi elin & olivia så vi var med dom och sprang runt i skogen haha ! vi tittade på surre och adde o alla när dom var i skogen, askul! Surre jaga oss med
pinnar vi ba okej ?. Sen åkte jag lovisa & sandra till biblan jag lämnade min bok och lånade en ny, hihi. "Som om ingenting" verkar jättebra men vi får se! Sen gick jag och sandra hem till henne tittade på film och åt chips sen gick jag hem pluggade och satte mig här. sen blir det idol, och läsa som gäller! Ni får ha det bra babes så hörs vi imorgon! men det blir ganska mycket imon så får se,
puss holmberg

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0