FARSAAN

Tjoo
nu är jag hemma från bion, den var bra och rolig!
När jag träffade sandra gick vi till bussen. Sen när vi
skulle gå till spårvagnen läste jag när den skulle komma
så kommer det en blatte hahah och fråga när den
skulle komma och jag visste inte ens vilken spårvagn hon menade?
Så hur ska jag veta det. Så jag sa den tiden våran spårvagn skulle
komma och hon ba nej? HAHA, jag ba titta själv då?
Så blev hon värsta sur hahha. Sen märkte jag att mitt skolbusskort
var borta. Så vi letade efter det men vi hittade det aldrig så då blev jag lite sur
men det gick över sen :) Filmen var bra och rolig fast lite sorglig ockå kanske.
Tjejen som satt bredvid mig grät typ hela tiden haha.
sen åkte vi hem tack för världens bästa dag bästa vän.
Du är värd så mycket !
puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0