asså på riktigt jag orkar inte..

asså förlåt men jag hinner verkligen inte blogga så mycket
just nu. Jag slutar vid tre varje dag och sen drar jag ut eller sover
så jag hinner typ inte sitta vid datan och när jag gör det kollar jag bara facebook.
MEN JAG LOVAR ATT JAG SKA TESTA BLOGGA IGEN!!
och vi börjar...nu!

tja alla underbara där ute i regnet/solen.
Jo jag kan ju börja med att jag vill ha tillbaka mitt sommarlov,
jag behöver det för att orka leva haha. Skolan är sämst just nu
men idag tog vi skolfoto och jag ser säkert  förjävlig ut iår igen.
Sen har vi haft sånna tråkigt äckliga lektioner som no och matte.
Efter skolan har jag bara tagit det lugnt, jag är skittrött haha.
*somnar snart* Men men sen ska jag titta på fångarna på fortet
ikväll och sen sova. Vi hörs antigen imorgon eller senare ikväll.

fdhd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0