de blev tyvärr inga bilder..

Sådärja, nu är jag hemma hos mammi.
Helgen har varit asrolig och jag saknar alla redan..Det säger jag varje gång jag varit hemma hos mormor jag vet ;)
Menmen..Lifes goes on.
Vi åt ju julbord i lördags och det var sjuuukt mycket mat men det var asgott och speciellt efterrätten såklart. ;)
Idag åkte vi hem och sen åkte jag hem till pappa och käkade och nu är jag hos mamma igen..
Usch..Att sakna någon kan låta som om det inte vore svårt alls men det är så jävla jobbigt och jag tror att alla kännt såhär någongång. Men sen vet man att det kommer alltid något roligt igen om ett tag :)
Men nu ska jag mysa framför tven det är ju trotsallt fortfarande helg eller hur?
Ha en mysig kväll så hörs vi imorgon efter skolan..
Luciakramar från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0