var bara tvungen att skriva av mig..

Jag vet att det inte är superkul att läsa när jag bara klagar men man kan inte må
bra hela tiden, right? ;)
Egentligen mår jag fortfarande inte så bra men ska försöka att inte lägga över det på er mer!
Idag var jag ju i skolan som ni redan vet och den var la okej idag eftersom vi slapp lite av
engelskan! :)  Sen hade vi idrott i slutet av dagen och jag hade med mig idrottskläder för en gångs skull.
Efter skolan stack jag och Sandra först hem till mig och sen hem till henne och sen till torget för vi skulle julklapp
som jag förklarade förut. Nu sitter jag här och ska snart sova för jag är sjukt trött och min första lektion imorgon
är tyska och tyska = TRÅKIGT!
Och imon har jag en del plugg också...Greaaaaaaaaat....
Men ni får sova så gott så hörs vi imorgon! :)
Jag och världens bästa Sofia i fredags ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0