På lördag bär det av

På lördag sticker till Norge!
Ingen bloggning men
massor av spännade bilder sen!
Sportlooooov ♥

Men nu är det en skolvecka kvar man
måste klara av vi får hoppas att
det inte blir någon jobbig vecka hihi.
Men idag var jag iallafall med Olivia
vi skulle träffa Patteh och Ekkeh men
dom var på torget och vi orkade inte gå dit haha.
Så vi gick o köpte ben&jerrys muuums! Jag köpte
smaken "Pisch tank" eller något sånt.
Sen träffade vi Ekkeh och Patteh iallafall men Patteh
var värsta sur och gick så vi var med Ekkeh en stund
sen skulle jag äta så jag och Olivia prata lite.
Sen gick jag hem och åt kyckling haha vem bryr sig?
Nu sitter jag här hos mamma och längtar till fredag
för då är det ..... SPORTLOOV ♥

här är en låt från melodifestivalen som jag tyckte var
ganska bra igår hihi;





hejdå

Kommentarer
Postat av: olivia ♥

bäst va dt ♥

2010-02-08 @ 19:27:25
URL: http://liteomolivia.blogg.se/
Postat av: olivia ♥

bäst va dt ♥

2010-02-08 @ 19:28:57
URL: http://liteomolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0