HISS & DISS


HISS O DISS
Hissar

- mobiler, asså jag kan inte klara mig utan min mobil jag har den överallt.

www.housebunny.blogg.se , jag ääääälskar hennes blogg så alla kan checka in den !

- facebook, mycket bätte än bilddagboken tycker jag, vad säger ni?

- tuggummi, vad skulle vi gjort utan tuggummi?

- julen, kan inte fatta att den redan är över !

- filmen "New Moon", den är grymt bra och om man gillar twlight ska man lätt se denna film

Dissar

- att skolan redan har börjat igen, lovet började ju nyss?

- tråkiga personer på msn, det är sjukt tråkigt att prata med någon som ALDRIG gör en smalie på msn

- grevegårdsskolan, visst jag älskar den men den är så äcklig och ful.

- JC, asså jag brukar alltid shoppa jeans där men när jag var där hade dom verkligen inga fina jeans alls DÅLIGT !!

- sims 3, jag tycker mer om sims 2 än 3an


Njöda ?:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0