inte orkat blogga

jag har inte orkat blogga.
Kommer nog inte blogga varje dag.

Idag var jag iallafall med Sandra och Emil på torget.
Det var askul! Emil är så jävla rolig hahahah!
Vi var inne på Glitter för jag och Sandra tvinga Emil och gå in där.
Så såg vi ett långt halsband så sa sandra man ska ta på det många gånger.
Hon menade så att det blev dubbelt hahaha. Så tog Emil av det och på det hela tiden.
Det kanske inte låter så kul men det var sjukt kul!
Sen gick vi in på H&M jag har ju fortfarande mitt persentkort men
jag kom inte på vad jag skulle köpa. Som alltid. Det fanns gratis tuggummi dör så Emil
ville gå in dit hela tiden för att ta. Sen åkte vi hem och var sjukt rastlösa sen skulle Sandra
äta då gick jag också in. Åt fisk och potatis haha och duscha.
Sen ska jag nog titta på "Se upp för dårarna" som går på Tv4+.

Igår (Fredag): Först var jag iskolan och tog svininfluensan x2. Sen gick jag och Lovisa hem till
henne och valde ut kläder eftersom vi skulle på disco. Sen gick vi hem till Sandra
och försökte få henne att orka gå på discot och vi lyckades!! Sen kom Olivia och
Charlotte också. På discot var det värsta tråkigt i början sen blev det roligare.
Vi typ pratade/skrek/dansa och hade askul! Sen kom pappa och hämtade mig och
då åt jag tacos med Filip,pappa& Anke. Sen somnade jag i soffan för jag var astrött
efter sprutan.

Kram på er 

Veckans låt

 

Kommentarer
Postat av: emma

den riktiga e bättre :(

2010-01-23 @ 20:39:39
URL: http://kisseen.blogg.se/
Postat av: Madelene

Fin blogg. Kraam :-)

2010-01-23 @ 21:04:27
URL: http://mabeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0