JÄÄVLAR....och liseberg med olivia och charlie ♥

Förlåt för otroolig dålig uppdatering men igår var
jag ute på kvällen med bella och sen så titta jag på film
och somnade. Idag blev det liseberg ändå (trodde inte det först men)
och det var superkul haha. Åkte typ massa olika attraktioner och sånt.
Det roliga är att jag hatar verkligen hatar sockervadd. Så jävla äckligt och sliskigt.
Vi åkte typ mest dom roliga hanghai , flumeride , balder och dom.
Sen käkade vi även på BK. mysiigt !
Fast det var synd att det regnade men det gjorde ingenting för att
det var inte lika mkt folk som det brukar vara !
När vi åkte i parisehjulet tog charlie lite kort
haha, fast jag redigerade dom för att dom är tagna med mobilkamera och kan
bli lite suddigt då. (ni fattar)

hjl
- asså denna blev lite fail men jag lägger ut den ändååå -
kgh
- alla heter glenn i GÖTEBORG ♥ -
gfjgfjk


Kommentarer
Postat av: Katie

Liseberg är BÄST!!!!!!!!!!! XD

2010-08-04 @ 19:55:03
URL: http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0