HATAR MATTE..

iDAG just iDAG så är det skitvarmt och man vill bara vara ute
men nej, iDAG så måste man sitta inne och plugga matte.
men nej jag bryr mig faktiskt inte om hur man måste skriva olika
ekvationer osv. NEJ VERKLIGEN INTE !

Iallafall idag var vi som ska börja på tynneredsskolan
på en teater (?) asså ja fråga inte varför.
Den spelades upp av elever i 6an på tnd.
Lite små kul kanske. Sen så hade vi matte
på sista lektionen men jag gjorde inget typ för att
jag orkade inte. Haha, sen snackade jag lite med
elin , olivia , charlie , lollo och sandra. Men sen
stack dom till träslöjden så jag och charlie gick hem.

puss på er ☻♥

Kommentarer
Postat av: emma

svar: HAHAHa vad vill du :/ ibland måste man byta tröja..

2010-06-02 @ 17:49:21
URL: http://emmaronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0