LISEBERG IS DA SHIT ♥

Hej! Hur mårs det?
Jag mår bra! :D
Var ju som sagt på liseberg idag,
och det var så jävla kul! Vi åkte ganska mycket
men det var ganska mkt kö också :P.
Vi åkte typ balder, flumride och dom roliga :).
Sen så var det några töntar som kaxa sig
haha men vem bryr sig om dom ? Skåningar.....
Vi åt på burger king och så.
Det var en sjukt lyckad dag. Tack för dagen
mina tjejer elin, olivia och sandra. ♥
Har fan aldrig tråkigt med er!
Ville fan inte åka hem men det måste man ju göra
nångång haha. Sandra vann stjärnvinst på Gott och Blandat
+ att hon vann en påse med daim :O. Själv vinner man aldrig på
sånt. Brukar ni vinna på sånt?.
Nu ska jag nog titta lite på VM, och mysa.
Ha det fett bra. :D Kram från mig! ♥

dfhhd
- från vänster elin olivia och sandra ♥ love ya guys! -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0