TRÅKIGT MED ELEVENS VAL?

haha, ja rubriken säger allt.
Men idag i skolan vaccinerade vi oss mot mässlingen, påssjuka & röda hund.
Det sved lite grann men inte så mycket. Fick reda på mitt engelska prov idag
jag hade fått 187/195 och det var väldigt bra tycker jag (inte för att skryta).
 Sen när vi skulle till elevens val
orkade för jag hade ont i huvudet och allt så jag och olivia stoppade toan istället HAHAH.
Olivia slängde ner ett par gympashorts i toan och jag spolade, fyfan va kul.
Det blev typ översvämning, HAHAHHAHA. Sen gick några till tidningen men jag, olivia , lovisa & charlotte.
Gick och köpte POMMFITTTALLRIK HAHAHHAHAHAHAHHAHA :).
muumms! Sen gick jag och lovisa och skulle jobba på minipavven men
det blev inte så mycket jobb :). Nu ska jag hjälpa elin att skriva ut sin läxa. Sen
blir det väl typ teve eller nått. Har inga bilder från dagen bara en skitlång viedo som jag inte kan lägga in nu.
Ha en superbra kväll, kanske bloggar sen om jag får lust.
puss o kram ♥

Kommentarer
Postat av: H a i d i ~

Hallådär! Hoppas du haft en fin kväll :)

2010-03-22 @ 21:42:00
URL: http://haidis.se
Postat av: High Style UF

Hej!

Jag skriver till dig för att berätta om smyckesshoppen HighStyle!

Vi designar och tillverkar unika ringar och säljer de till ett lågt pris. Passa på, just nu har vi rea med oslagbara priser!



www.highstyle.se

2010-03-23 @ 00:18:54
URL: http://highstyle.se
Postat av: olivia ♥

pommesfitta-tallrik HAHAHA XD ♥

2010-03-23 @ 15:59:59
URL: http://liteomolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0