världskulurmusset

idag var vi på världskulturmusset
och lyssna när två personer prata
om samer och regnskogen.
När hon pratade om samer var det fetttråkigt.
Efter det fick vi äta och jag fick dricka min cooola (y).
Sen fick vi öra när en kille berättade om sin barndom
i regnskogen haha. Så vi fick spela instrument och äta
larver hahha! Larverna var deras godis och dom smaka
chips, det var ändå ganska gott. Sen åkte vi typ hem
och jag sitter här nu, Får se sen om jag ringer någon,
Ikväll blir det andra avenyn, i love it. Glöm inte att
titta! 21.00 på ettan. pussokram

jag kanske ska ha frågestund vad sägs om det?
men isf svarar jag bara om jag får över 15-20 frågor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0