Operation Dagsverke...Hmm

Åh, fan va skönt det var att sova ut idag men asså
jag orkar inte städa och klippa gräs o skit idag.
Pengarna går typ till kvinnor i sudan eller något.

Nu ska jag iallafall gå till skolan och kolla min rygg
men det orkar jag inte heller men så får det bli.
Lollo ska också göra det tio min före mig så vi kommer nog
träffas där hihi. Men efter jag varit där måste jag äta och börja städa
och så har jag träning ikväll får se om jag orkar det eftersom
jag har ont i magen och är för jävla trött haha. Om jag inte går idag får jag
springa på lördag istället. Har inget att skriva mer nu så ni får ha en bäst dag.

Dagens låt : Selena Gomez - Naturally

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0