ecostyle, alltid bäst!

Träffade ju olivia och charlie idag.
Bästa dagen typ, vi typ hängde på
en lekplats och åt kakor och pratade och skrattade HAHAH!
Ni ska få se lite bilder istället..;)

gdfg
tgf

olivia och charlotte, jag älskar er från botten av mitt hjärta.
Ni får mig att må bra och kommer alltid stanna hos er! Ecostyle föralltid!

Sådär ja, det var några bilder.
I morgon drar ju jag till landet/mormor med Sofia! ;)
Så kommer inte blogga så mycket denna vecka hihi
men jag tänker njuuta av höstlovet, tänker ni?;)
Men jag kanske bloggar lite mer ikväll!

fdhd



Kommentarer
Postat av: Katie

Saknar dig fina Elin!!! =) Hälsa Sofia, mormor åå alla!

Puss å kram!

2010-11-01 @ 19:22:17
URL: http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se
Postat av: charlotte ♥

Din rubrik är så sann ♥

Stolt fotograf till alla bilder höhö xd (y)

Saknar dig&olivia

Vi måste ta o ses vääääääääääääääldigt snart! ;o :D ♥

2010-11-06 @ 14:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0