höstlovet - done ! ♥

hej på er fina läsare.
Nu är jag hemma och jag har haft sjukt kul kan jag säga.
Jag har varit med mina kusiner hela tiden och
suttit barnvakt för Felicia och Lukas (mina minikusiner ;)).
Idag fyllde min mormor 71 år så vi firade henne och åt tårta! Mums.
Och i veckan har jag och min kusin Sofia typ gjort massa saker,
haft dampkvällar, skrattat, passat våra kusiner osv..;)
Känns surt att jag e hemma nu för jag längtar tillbaka så jävla mycket
och imorgon är det skola och det blir ju inte direkt bättre när man
tänker på det...Åh fyfan...
Aja, ska kolla på "Vem kan slå Filip och Fredrik?" sen och nu
blir det att hoppa in i duschen. Vi hörs imorgon efter skolan..
Men först får ni lite bilder från den underbara veckan :)

fghf
älskar dej sofia ♥
hfdj
snyggt elin.
gfj
jgf
gfj

nä nu kan jag inte ladda upp mer bilder kommer snart börja gråta av saknad..
ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0