ååhh..vafan ska man ha för rubik?!

tja alla ute i det kalla vädret typ haha ;)
Onsdag idag då, halva veckan har gått redan!
Nu är det bara torsdag och fredag sen är det höstlov!
FYFAN va gött!
I skolan idag hade vi först svenska och sen mitt absoluta favvoämne,
syslöjd! Jag gör en halsduk, jag ska självklart visa en bild på den sen när
den är färdig :)! Sen hade vi bild och vi gjorde halloween kort, mitt blev helt fail haha.
Sen hade vi typ lite andra tråkiga lektioner och efter skolan drog jag med hem till Sofia och
vi åt fattiga riddare och hon målade mina naglar (Ni vet graffiti) :).
Nu är jag hemma igen och ska duscha och lägga ifrån mig datan för orkar inte vara inne mera
haha. Men ha en skönkväll och allt sånt gött! Vi hörs väl imorgon, puss!
fdhd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0