En stressig-lugn dag

Ja vet jag suger på rubriker haha.

Men dagen började ju med att jag försov mig,
jag vaknade tjugo i åtta när jag började åtta.
Det var ju lyckat men eftersom jag slängde i mig frukosten
(eller det lilla jag åt) och sket i sminket. Så hann jag nästan faktiskt...;)
Sen var det egentligen bara sega lektioner och jag har haft fucking jävla kuk mensvärk idag också...Förlåt men var bara tvungen och få ur mig det där haha! ;)
Nu är jag hemma och väntar på att min kusin ska ringa och vi ska antaligen prata i flera timmar
om allt möjligt :) men lite senare måste jag plugga matte också, pallar inte pallar inte PALLAR INTE..

Juste, idag är det kanelbullens dag. Har ni ätit några? Jag åt en förut men jag tycker jag kan få en till ;).


fdhd


Kommentarer
Postat av: toves träningsblogg

gott med bulle :)

2010-10-04 @ 19:58:41
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0