KLAR

äntligen färdig med matten :D
träffade Elin en liiten stund men inte så länge eftersom hon skulle på något möte.
Men vi var på torget och Elin tittade på ett par skitsöta benvärmare på ginatricot.
Nu är jag fetttrött efter pluggningen..Jag körde en och en halv timme efter skolan och sen
två timmar efter att jag varit på torget, puh ;) men visst är jag duktig?! Ni måste säga ja! Jag har inget mer och skriva egentligen, jag har inga bilder men på onsdag ska vi med skolan till någon ö och då tar jag bilder, promise! Men vi hörs sötisar!

fdhd


Kommentarer
Postat av: nyybeerg♥

Ja de var riktigt duktigt gjort Elin! Jag pluggade so i nästan 5 timmar.. Men jag sov kanske i 20 minuter mellan dom timmarna, hahah xd <3

Måste ha en eco-dag snart igen!

Jag spricker av längtan xd

PUSSSS ♥

2010-10-05 @ 21:06:25
URL: http://livetenligtcharliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0